toys4kids

Sprzęt fitness renomowanych producentów

Koszty dostawy

I. Zasady wysyłki

Wszystkie zamówione produkty w naszym sklepie sportowym wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. oraz firmą kurierską OPEK.
Czas oczekiwania na przesyłkę waha się od 2 do 7 dni roboczych (zależy od wyboru dostawcy). Dostawcę wybiera się w momencie składania zamówienia.
Paczki wysyłamy za pobraniem. Należną kwotę powiększoną o koszt wysyłki zamawiający płaci przy odbiorze. Istnieje też możliwość wcześniejszej wpłaty należnej kwoty na nasz rachunek bankowy ze pomocą przelewu bankowego lub karty płatniczej.

II. Sposoby odbioru

Poczta Polska - Paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik Poczty Polskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie i należy się po nią zgłosić w ciągu 14 dni do najbliższego Urzędu Pocztowego w celu jej odebrania.

Firma kurierska OPEK - Paczki dostarczane są pod wskazany adres. Jeżeli pracownik firmy kurierskiej nie zastanie pod nim osoby upoważnionej do odbioru przesyłki zostawia zawiadomienie (Awizo)  ze swoim numerem telefonu.
Termin odbioru wynosi trzy dni liczone od dnia pozostawienia Awiza. W szczególnych przypadkach za zgodą firmy kurierskiej możliwe jest jego przedłużenie, jednak warunki należy indywidualnie ustalić pod telefonem podanym na Awizo.
Po tym terminie towar będzie zwrócony do magazynu All4Fitness. Ponownego dostarczenie będzie możliwe po pokryciu opłat wynikających z jego zwrotu, równych kosztom dostawy.

Uwaga: W przypadku poinformowania Państwa o nadaniu przesyłki i brak kontaktu firmy kurierskiej w dniu przewidywanego dostarczenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z All4Fitness.

III. Ciężkie przesyłki

Za ciężką przesyłkę  uważany jest każdy produkt powyżej 31,5 kg. W związku z tym przy odbiorze powinni Państwo postarać się o pomoc do jej wniesienia i ustawienia we wskazanym miejscu, gdyż zakres obowiązków kuriera ogranicza się w takim przypadku do rozładowania przywiezionej przesyłki. Kurier nie ma obowiązku jej wnoszenia, jednak większość z nich pomaga nieodpłatnie przy wniesieniu i ustawieniu sprzętu.

IV. Uszkodzenia w transporcie

W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki lub ilości zamówionego towaru musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera, w którym będzie informacja o dacie, godzinie doręczenia oraz opis uszkodzenia lub zauważonych braków.
Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej.

Postępowanie w przypadku wykrycia uszkodzenia:  
Przyjąć towar i spisać protokół uszkodzenia przesyłki. Po uzgodnieniu zniżki z handlowcem F4U i przesłaniu protokołu uszkodzenia przesyłki, zostaną Państwu zwrócone pieniądze odpowiadające uzgodnionej kwocie obniżającej wartość odebranego towaru. W tym przypadku poprosimy Państwa o współpracę w celu uzyskania odszkodowania od firmy kurierskiej. Będzie ona polegała na przesłaniu zdjęć uszkodzonego towaru lub dopuszczenia rzeczoznawcy w celu ustalenia rozmiarów uszkodzenia (prosimy o zachowanie opakowania uszkodzonej przesyłki).

Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.

V. Koszty wysyłki

 POCZTA POLSKA                 KURIER OPEK
(Priorytet+ pobranie)            (Pobranie)

 

do 1 kg

10 zł

 

do 10 kg

18 zł

od 1 do 2 kg

12 zł

 

od 10 do 15 kg

22 zł

od 2 do 5 kg

13 zł

 

od 15 do 20 kg

26 zł

od 5 do 10 kg

20 zł

 

od 20 do 30 kg

30 zł

 

 

 

każdy następny 1 kg

90 gr


UWAGA: Sklep realizuje zamówienia tylko na terenie Polski.

Podane wyżej ceny są cenami brutto (z podatkiem VAT)  i zawierają koszt wysyłki wraz z pobraniem.
UWAGA: Paczki ważące powyżej 10 kg wysyłamy firmą kurierską OPEK.
UWAGA: Koszt wysyłki zależy tylko od wagi paczki, a nie od ilości opakowań !